A kurzus keretében lehetőség nyílik interaktiv alkalmazások tervezésére és fejlesztésére, egyedül vagy néhány fős csapatban (tovább) dolgozva, egyéni érdeklődés szerint, illetve az alábbi témák közül választva:
- AR (kibővitett valóság)
- új kamerás mozgásérzékelős alkalmazások (pl. Kinect)
- lokativ és mobil technolgiák
- komoly játékok
- múzeumi alkalmazások
Egyes projektek külső partnerek leírása alapján, illetve velük egyeztetve készülnek. Múzeumi projektekkel be lehet kapcsolódni a Digitális múzeum kurzus cspataihoz.
A projektek megvalósítására az ELTE Informatika Karán a T@T Csoport programozó hallgatóival való csaptmunka keretében kerülhet sor.
A legjobb munkákat ösztöndíjjal jutalmazzuk, hogy azokat a kurzus után még fesztivál, éles üzem vagy akár üzleti megvalósítás minőségre fejlessze a csapat.
Munkamódszer:
A kurzus folyamán egyéni vagy kis csoportos önálló munka folyik, melyet konzultációkkal, szakirodalommal segit a kurzusvezető. A projektek munkája online felületen követhető, előzetesen megállapított mérföldkövek szerint.
A csapatok - amennyiben ELTE-s is szerepel bennük - a MOMELTE online felületet kell hogy használják kommunikációra és dokumentálásra.
A projektekhez a Kreatív Technolgia Labor eszközei - Kinect, GalaxyTab, Multitouch Windows gép - is használhatók.
Értékelés:
A projekt konceptuális terve, a megvalósítása minősége és dokumentációja alapján. A csapatmunka együtt,illetve az egyes szerepek külön is értékel?dnek.
A MOMEs hallgatók feladatai:
- Projekt javaslat (de be lehet csatlakozni más projekjébe is)
- Projekt konceptuális tervezése
- Tartalomfejlesztés, illetve grafikai, tervezési (esetleg 3d modellezési) munkák
- Dokumentáció
- Implementáció, de ez csapat munkában az ELTE-től is jöhet
Előfeltétel: Formálisan nincs. Technológiai érdeklődés kell, valamely programozási ismeret jól jön. A kurzusra való felvétel egyéni beszélgetés után véglegesül. Előzetes egyeztetés a kurzusvezetővel mailen.
Oktató:
Ruttkay Zsófia PhD, docens, e-mail: ruttkayATmome.hu
Idő:
péntek 13.40-17.00
Hely: B213
|