Kreatív Hang 2 – (szabadon választható)

 

Interakció, visszacsatolás, pszichokognitív reakciók. Hangtervezési szempontok elemzése.

Eredeti feladatkoncepció: Az órákon egy már létező interaktív környezet (first person shooter számítógépes játék, pl. quake, w3d, warcraft stb) hangi világát értelmezzük újra úgy, hogy a játék hangjait saját készítésű hangokra cseréljük (game modding). A cél: a hallgatók egy interaktív hangi környezetet hoznak létre. A téma annyiban változott, hogy – miután más, meglévő játékok grafikailag igen meghatározó, sajátos karakterrel bírnak – saját készítésű 3d világot hozunk létre, amelyben az egyetlen szereplők mi vagyunk és a tér történéseit kell hangokkal feltölteni, grafikai elemek alkalmazása nélkül.

 

A vizuális játék terepe: fények, színek és a köd. 

 

 

A hangokat bármilyen módon elő lehet állítani. Szempontok: történet, hangulat, feszültség, dramaturgia. Hangi asszociációk: ismerős hangok, párbeszédek, stb. A használandó rendszer innen letölthető. Installálás:

 

1. Töltsd le a processinget innen

2. Töltsd le a puredatát innen

3. Töltsd le a Toxiclibs-t processinghez innen, csomagold ki és másold a két mappát a Processing/libraries mappába

(megjegyzés: nem a legfrissebb toxiclibs verzió, közben változások történtek, van ami máshogy működik,  így a mellékelt file-okat használjuk)

4. Töltsd le az oscP5 libraryt innen és installáld az előzőhöz hasonlóan

4. Miután installáltad őket, indítsd el a _soundScape.pde file-t

5. Majd indítsd el a sound_engine.pd file-t.

 

 


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük