logo
MagyarEnglish

Interaktív mesék óvópedagógia szempontból - a SZTE A kiskakas gyémánt félkrajcárját vizsgálta

A Szegedi Egyetem óvó- és szociálpedagógus szakos hallgatói a korábbi évek együttműködésére építve, dr. Varga Emőke vezetésével tesztelték tovább a Labor által készített 'A kiskakas gyémánt félkrajcárja" c. interaktív mesét.  Az eredményekről a Művészettel az Oktatásért Kutatócsoport szervezésében rendezett előadássorozaton számolnak be május 6-án 17 órától a Hattyas sor 10. VII. ép. 7014-es termében.

Az előadások témái:
  • előzetes szövegismeret és a felhasználói tapasztalat különbségei
  • prioritások az álló- és a mozgóképi elemek érzékelési folyamatában
  • előnyök és hátrányok: a mesei adaptációk esztétikai hatása a 3-8 éves korú gyerekekre, a tanulásban akadályozott kisiskolásokra és hármas ikrekre;
  • az óvó- és szociálpedagógus hallgatók mint közvetítők tetszési indexe.

Előadók: Bali Cintia, Bányász Edit, Bognár Viktória, Gera Adrienn, Kákonyi Lilla, Kökösi-Sigmond Lia, Kun Alexandra, Kurucz Mónika, Kuti Barbara, Lehóczki Éva Szilvia, Locher Dóra, Péter Eszter, Rattkai Tünde, Reiner Betty, Veres Dorina