Kreatív Hang 2 - (szabadon választható) |
Interakció, visszacsatolás, pszichokognitív reakciók. Hangtervezési szempontok elemzése. Eredeti feladatkoncepció: Az órákon egy már létező interaktív környezet (first person shooter számítógépes játék, pl. quake, w3d, warcraft stb) hangi világát értelmezzük újra úgy, hogy a játék hangjait saját készítésű hangokra cseréljük (game modding). A cél: a hallgatók egy interaktív hangi környezetet hoznak létre. A téma annyiban változott, hogy - miután más, meglévő játékok grafikailag igen meghatározó, sajátos karakterrel bírnak - saját készítésű 3d világot hozunk létre, amelyben az egyetlen szereplők mi vagyunk és a tér történéseit kell hangokkal feltölteni, grafikai elemek alkalmazása nélkül.
A vizuális játék terepe: fények, színek és a köd.
A hangokat bármilyen módon elő lehet állítani. Szempontok: történet, hangulat, feszültség, dramaturgia. Hangi asszociációk: ismerős hangok, párbeszédek, stb. A használandó rendszer innen letölthető. Installálás:
1. Töltsd le a processinget innen 2. Töltsd le a puredatát innen 3. Töltsd le a Toxiclibs-t processinghez innen, csomagold ki és másold a két mappát a Processing/libraries mappába (megjegyzés: nem a legfrissebb toxiclibs verzió, közben változások történtek, van ami máshogy működik, így a mellékelt file-okat használjuk) 4. Töltsd le az oscP5 libraryt innen és installáld az előzőhöz hasonlóan 4. Miután installáltad őket, indítsd el a _soundScape.pde file-t 5. Majd indítsd el a sound_engine.pd file-t.
|